dimarts14novembre '23
20 coses que els autònoms han de saber i ningú els hi explica
Dates i lloc:
Els dimarts 14 i 21 de novembre al Centre Àgora
Horari:
De 15 a 19h ( 8 hores)
Organització i contacte:
Abordar qüestions problemàtiues perquè la persona autònoma estigui informada per endavant i, arribant el cas, sàpiga com actuar
Adreçat a
- Persones empresàries individuals o professionals autònomes amb la seva empresa en funcionament.
- Qualsevol persona interessada a aprofundir en les diferents temàtiques dels autònoms.
Objectius
- En els últims anys estem sent receptors d’una gran quantitat de normatives que afecten a l’esfera del treball autònom. De tots els aspectes que regulen aquestes lleis, hi ha alguns que poden passar desapercebuts o que, fins i tot, poden quedar eclipsats per altres grans titulars però que, no obstant això, són aspectes que si no es coneixen no poden arribar a gaudir-se o a evitar-se. Aquest taller tracta d’abordar aquestes qüestions problemàtiques perquè la persona autònoma estigui informada per endavant i, arribat el cas, sàpiga com actuar.
- Les persones participants trobaran resposta a dubtes que, en algun moment de l’operativa del seu dia a dia, s’ha arribat a plantejar.
Programa Sol.licitud inscripció