Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Acte d'agenda

dimecres09novembre '22

Connecta i ven a través del mòbil

Dates i lloc: 

Els dimecres 9, 16 i 23 de novembre de 2022

Centre Àgora de l'Ajuntament de Vilafranca

Horari: 

De 9.30 a 13.30h

Organització i contacte: 

Servei de promoció econòmica

Tel 938171169

Inscripció

Conèixer i aprendre quines són les aplicacions mòbils que et poden ajudar a vendre

 

Adreçat a, 

Empreses, professionals i persones emprenedores interessades en gestionar i liderar accions de màrqueting digital que funcionin i que s’adaptin a les noves demandes del mercat.

Objectius i metodologia,

  • Conèixer quines són les aplicacions mòbils que et poden ajudar a la venda.
  • Aprendre a crear contingut a través del mòbil per a les diferents xarxes socials.
  • Plantejar l’estratègia digital de vendes i la selecció de les plataformes a usar.
  • Aprendre com funcionen les principals plataformes de venda a través del mòbil.

Es seguiran pautes de dinamisme i participació activa a classe. A aquest aspecte cal afegir el component eminentment pràctic, des del primer moment. Les persones participants treballaran en el seu projecte.

Continguts,

Sessió 1

  • Els canals de venda en línia. Plataformes i xarxes socials.
  • L’efecte de la reputació de marca i la presència digital en les vendes.
  • Mesura de resultats.
  • Mesura de resultats.
  • El contingut  segons el canal de vendes.
  • Creació de contingut per al diferents canals socials.
  • Cas pràctic: El contingut, l’element clau per l’èxit.

Sessió 2

  • Quina plataforma s’hauria d’usar?
  • Adpatació del producte a la plataforma.
  • Estratègies de promoció i vendes segons el canal.
  • Mesurar els resultats.

Sessió 3

  • Whatsapp Business com a canal de venda.
  • Instagram com a canal de venda.
  • L’estratègia d’Amazon.
  • Altres plataformes de venda.

L’acció formativa s’impartirà en presencial a les instal·lacions del Centre Àgora, Pl. Àgora, 1

Acció formativa impartida per Elisabeth Guillen. Eli Guillen és una agència de màrqueting i digitalització amb més de 8 anys d’experiència. Desenvolupa projectes de comunicació, màrqueting i digitalització per a empreses que aspiren a ser més visibles, rellevants i sostenibles. Elisabeth Guillen disposa d’una llicenciatura en sociologia i ciències polítiques i Postgrau en màrqueting digital i social media i Màster en posicionament orgànic avançat i màrqueting. www.eliguillen.cat

Més informació

Inscripció

 

 

 


Accessibilitat
Xat Atenció a l'empresa