Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Acte d'agenda

dimecres10novembre '21

El nou consumidor és 3.0

Dates i lloc: 

10 i 17 de novembre de 2021 

Centre Àgora de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Horari: 

 De 9.30 a 13.30h

Organització i contacte: 

Servei de Promoció Econòmica

938171169

promocioeconomica@vilafranca.cat

Inscripció

Com acomplir amb les seves expectatives

Adreçat a

  • Adreçat a petites empreses ,persones autònomes  i professionals de qualsevol sector i persones emprenedores amb un projecte empresarial que el vulguin iniciar en breu.

 

 

Objectius generals de l’acció formativa

  • Saber com són i que n’esperen de la nostra proposta el consumidor actual.
  • Conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències cap al mercat: aprendre a com emprar l’empatia de definir un discurs encertat i amb el que se sentin identificats.

 

Continguts i objectius de cada sessió

Sessió 1:

  • Objectius:
  • Aprendre a dibuixar el teu client objectiu: què és un arquetip de client 3.0 i quines expectatives hem de generar-li.
  • Descobrir l’evolució del consumidor en general : canvis d’hàbits , necessitats i motivacions.
  • Aprendre les tècniques online i offline amb les que abordar aquesta nova tipologia de consumidor per no deixar-lo indiferent.
  • Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum imperants.
  • Emprar les noves tecnologies com a eina d’innovació per generar noves propostes de productes i serveis pels canals mes adients.
  • Continguts:
  • (Re)definint els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants .
  • Com l’evolució dels segments afecten a la nostra activitat empresarial i als hàbits de consum de manera silenciosa, i com articular-ho com eina per a la innovació.
  • Què és el Persona Empathy Mindmap i com emprar-lo: un canvas per reaccionar els nous arquetips de consumidors.
  • Què és el Consumer Trend Canvas i com emprar-lo: un canvas per evolucionar les nostres propostes en base a un corrent de consum concret.

 

Sessió 2 :

  • Objectius:
  • Dibuixar el nostre client objectiu: generant el perfil de client 3.0 i quines particularitats i canvis d’hàbits el defineixen.
  • Saber com es caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li. Rol-plays i simulacions d’interacció amb aquest nou target.
  • Aplicar les tècniques online i offline amb les que abordar el nostre consumidor 3.0 i no deixar-lo indiferents. Determinar la nostra estratègia.
  • Identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits  i tendències de consum , i emprar aquestes tendències per justificar la (re) definició de les nostres propostes.

 

  • Continguts:

Elaboració , de manera individual, dels lliuraments següents:

*Fitxa d’arquetip de consumidor 3.0.

*El mapa del viatge del consumidor 3.0 i la nostra cadena de valor.

*Persona Empathy Mindmap.

*Consumer Trend Canvas.

Programa

Inscripció 

 


Accessibilitat
Xat Atenció a l'empresa