dilluns29novembre '21
El nou consumidor és 3.0
Dates i lloc:
Noves dates i en format on line: 29 i 30 de novembre i 1 de desembre de 2021
Aquesta acció formativa es realitzarà en format ON LINE.
Horari:
De 9.30 a 11,50 h
Organització i contacte:
Conèixer molt bé com és i quines són les seves inquietuds i exigències cap el mercat.
Adreçat a
- Adreçat a petites empreses ,persones autònomes i professionals de qualsevol sector i persones emprenedores amb un projecte empresarial que el vulguin iniciar en breu.
Objectius generals de l’acció formativa
- Saber com són i que n’esperen de la nostra proposta el consumidor actual.
- Conèixer molt bé les seves inquietuds i exigències cap al mercat: aprendre a com emprar l’empatia de definir un discurs encertat i amb el que se sentin identificats.
Continguts i objectius de cada sessió
Sessió 1:
- Objectius:
- Aprendre a dibuixar el teu client objectiu: què és un arquetip de client 3.0 i quines expectatives hem de generar-li.
- Descobrir l’evolució del consumidor en general : canvis d’hàbits , necessitats i motivacions.
- Aprendre les tècniques online i offline amb les que abordar aquesta nova tipologia de consumidor per no deixar-lo indiferent.
- Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum imperants.
- Emprar les noves tecnologies com a eina d’innovació per generar noves propostes de productes i serveis pels canals mes adients.
- Continguts:
- (Re)definint els rols empresa-consumidor i les noves tendències de consum imperants .
- Com l’evolució dels segments afecten a la nostra activitat empresarial i als hàbits de consum de manera silenciosa, i com articular-ho com eina per a la innovació.
- Què és el Persona Empathy Mindmap i com emprar-lo: un canvas per reaccionar els nous arquetips de consumidors.
- Què és el Consumer Trend Canvas i com emprar-lo: un canvas per evolucionar les nostres propostes en base a un corrent de consum concret.
Sessió 2 :
- Objectius:
- Dibuixar el nostre client objectiu: generant el perfil de client 3.0 i quines particularitats i canvis d’hàbits el defineixen.
- Saber com es caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li. Rol-plays i simulacions d’interacció amb aquest nou target.
- Aplicar les tècniques online i offline amb les que abordar el nostre consumidor 3.0 i no deixar-lo indiferents. Determinar la nostra estratègia.
- Identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum , i emprar aquestes tendències per justificar la (re) definició de les nostres propostes.
- Continguts:
Elaboració , de manera individual, dels lliuraments següents:
*Fitxa d’arquetip de consumidor 3.0.
*El mapa del viatge del consumidor 3.0 i la nostra cadena de valor.
*Persona Empathy Mindmap.
*Consumer Trend Canvas.