En quina llengua hem d'atendre els clients?
Dimecres 11 de març de 2020 a l'Edifici de l'Enològica.
C/ Amàlia Soler, 29 de Vilafranca del Penedès
De 15h a 16.30h
Organitza Servei de promoció econòmica de l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès
Telèfon per més informació 938171169
Mail [email protected]
Vols conèixer la normativa lingüstica que afecta les empreses que fan atenció al públic?
Vols saber com donar orientacions de com millorar la comunicació amb la clientela ?
Adreçat a
-
Persones emprenedores que tinguin intenció d'obrir un comerç o una empresa de serveis.
-
Persones que han obert el seu negoci recentment i es volen posar el dia.
Continguts
Vuit raons perquè l’empresa parli en català.
Normativa lingüística general que afecta les empreses que fan atenció al públic.
Aspectes de comunicació de l'empresa que han d’ incloure l’ús del català.
Recomanacions per potenciar bones pràctiques en l’atenció als clients.
Criteris d’atenció al públic que ajudin a fidelitzar la clientela.
Serveis que ofereix el servei Català de Vilafranca a comerços i empreses.
Atenció de consultes de les persones assistents.
L'acció formativa l'impartirà Eugènia Baqueró, tècnica del Servei de Català de Vilafranca i l'Alt Penedès.
Mes informació a programa
Inscripcions a l'enllaç català