dimecres27setembre '23
Fer un estudi de mercat amb pocs recursos és possible!
Dates i lloc:
Els dimecres 27 de setembre i 4 d'octubre al Centre Àgora
Horari:
De 10 a 14h ( 8 hores)
Organització i contacte:
Identifica segments de clients potencials i dissenya estratègies per acostar-t'hi
Adreçat a persones emprenedores, autònoms i microempreses que vulguin aprendre tècniques d'anàlisi de mercat per millorar i enfortir-se.
Objectius
- Aprendre tècniques per estudiar els canvis que succeeixen en les diferents dimensions del mercat i la societat.
- Conèixer tècniques d’investigació del mercat (entrevistes, observació participant, enquestes, anàlisi de fonts secundàries, etc.).
- Identificar segments de clients potencials i dissenyar estratègies per acostar-s’hi.
- Aplicar exercicis de Desing Thinking per comunicar la proposta de valor i la diferenciació respecte les competències.
- Analitzar i sintetitzar la informació amb estructures com Dafo-Darp, Scamper, Customer Journey, Mind Mapping, Blue Ocean.
- Dissenyar un pla d'acció d'estratègies comercials amb indicadors d'avaluació per aplicar els aprennentatges de l'estudi de mercat.
Programa Sol.licitud Inscripció