Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Acte d'agenda

dilluns19abril '21

Fer un estudi de mercat amb pocs recursos és possible!

Dates i lloc: 

19, 21 i 26 d'abril de 2021

Aquesta activitat formativa és realitzarà on line

Horari: 

Els dies  19 i 21 d'abril de 15 a 18h i el 26 d'abril de 15 a 17h

Organització i contacte: 

Servei de promoció econòmica

93 817 11 69

[email protected]

INSCRIPCIÓ

 

En l'entorn actual on consumir i comercialitzar s'esta modificant constantment, aquest curs ensenyerà exercicis molt pràctics i accessibles perquè les persones participants les puguin utilitzar en els seus projectes empresarials

Adreçat a

  • Adreçat a petites empreses , persones autònomes  i professionals de qualsevol sector. 
  • Persones emprenedores que estiguin iniciant el seu projecte empresarial.

Continguts i objectius a treballar

  1. Sessió 1.
     
    Objectiu: Identificar els objectius d’un estudi de mercat: augmentar la base de clients, desenvolupar el portfoli, incorporar nous canals de venda, enfortir relacions empresarials amb proveïdors i competència.
    Definir tipus d’estudis de mercat, tècniques d’investigació i les fases de desenvolupament de l’estudi.
    Continguts:
  1. Exercici d’autoavaluació empresarial per prioritzar els objectius.
  2. Exercici per identificar segments de clients i el cicle de vida ( customer journey).
  3. Exercici de treballar l’estratègia de comunicació ( mapa d’empatia).
  4. Exercici de treballar la competència ( mapa de posicionament).
  5. Explicació dels exercicis que es treballaran de manera autònoma per a compartir-los amb la resta de participants durant la 2ª sessió.
     
  1. Sessió 2 i 3
    Objectiu: Compartir les dificultats i els aprenentatges  a l’hora d’analitzar el mercat.
    Vincular els resultats dels exercicis a l’estratègia de màrqueting i comercialització del projecte.
    Continguts:
  1. Treball pràctic i col·laboratiu mostrant els exercicis que es van explicar durant la 1ª sessió.
  2. Repàs als quatre exercicis treballats ( autoavaluació, customer journey, mapa d’empatia i mapa de posicionament).
  3. Síntesi de l’estudi i vinculació amb estratègia empresarial a curt i mig termini realitzant un DAFO-DARP individual.
  4.  

Acció formativa impartida per Amanda Figueras de Visirius, consultoria especialitza en les tècniques d’anàlisi de mercats a persones emprenedores i petites empreses. www.visirius.com. Amanda és sociòloga, analista de professió i emprenedora per vocació.

 A tenir en compte/ Important

  • Aquesta activitat formativa està 100 % subvencionada per l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès i la Diputació de Barcelona.
  • Les persones inscrites rebran un mail del Servei de promoció econòmica dos o tres dies abans de l’inici de l’activitat que hauran de contestar confirmant la seva assistència. Una vegada rebuda la confirmació rebran per correu electrònic l’enllaç per accedir a l’aula de formació.
  • La confirmació o no de la participació també es podrà fer per WhatsApp (683 511 45).

INSCRIPCIÓ


Xat Atenció a l'empresa