Ja tinc web i ara què?
1, 3, 8 i 10 de març de 2021
Aquesta activitat formativa es realitzarà on line
De 9.30 a 12.30h
Coneix i aplica el màrqueting digital al teu negoci
Empoderar a les persones participants en l'àmbit del pla de màrqueting: crear un Pla de màrqueting digital, posicionament a Google ( anàlisi SEO), publicitat de pagament (Google Ads, Adwords Express i Facebook Ads) i també el màrqueting de continguts.
Adreçat a
- Petites empreses ,persones autònomes i professionals de qualsevol sector.
- Persones emprenedores que estiguin iniciant el seu projecte empresarial.
IMPORTANT: Les persones participants han de disposar d’uns coneixements mínims de navegació a Internet (consultar el correu, obrir pàgines web, cercar a google,...) i de web o perfils socials del negoci.
Continguts i objectius a treballar
Sessió 1.
Objectiu: Conèixer el Pla de Màrqueting Digital (MD), saber com elaborar-lo i com i fer-ne el seguiment.
Continguts:
- Què entenem per MD i com el podem fer servir? Inbound Màrqueting.
- El Pla de Màrqueting digital, les seves parts i com elaborar-ho pas a pas.
- Objectius, estratègies, accions, competidors, el cicle de compra...
- Recursos i eines gratuïtes per implementar i fer seguiment.
- Pràctica: preparar el Pla de MD per la segona sessió.
Sessió 2
Objectiu: Fer una anàlisi de la meva situació a Google i conèixer com treballar el SEO per aconseguir visites cap al web o botiga online, apareixent en les primeres posicions de Google.
Continguts:
- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.
- Què es el SEO i per a què serveix?
- Aspectes principals , com podem treballar-lo, avantatges i inconvenients.
- Com triar les paraules clau (keywords)
- Anàlisi i complements SEO gratuïts per al web i altres recursos d’informació avançada.
- Pràctica: elaboració d’una anàlisi SEO de la pròpia pàgina.
Sessió 3.
Objectiu: Com fer campanyes de pagament a Internet. Google Ads i Adwords Express, Facebook Ads, Instagram.....
Continguts:
- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.
- Aspectes bàsics de la publicitat a Internet.
- Crear anuncis a Google. Diferència entre Google Ads i Google Adwords Express.
- Publicitat a Facebook i Instagram.
- Pràctica : Donar d’ala un anunci a Google, Facebook o Instagram.
Sessió 4
Objectiu: Com fer màrqueting de continguts per atraure visitants cap al meu negoci i fidelitzar-los.
Continguts:
- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.
- El Màrqueting Inbound, el funnel de conversió i els continguts
- Com crear contingut de qualitat i rellevant al nostre web i xarxes socials.
- Eines que ens faciliten la creació i difusió: blog, newsletter.
- Pràctica: Propostes de continguts segons el públic a qui va dirigit.
Acció formativa impartida per Daniel Molina de la consultoria especialitzada en gestió de continguts web www.magnifik.cat . En Daniel és tècnic superior en informàtica de gestió, té un master com analista programador de l’entorn d’Internet i diverses certificacions de Microsoft
A tenir en compte/ Important
- Aquesta activitat formativa està 100 % subvencionada per l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès i la Diputació de Barcelona.
- Les persones inscrites rebran un mail del Servei de promoció econòmica dos o tres dies abans de l’inici de l’activitat que hauran de contestar confirmant la seva assistència. Una vegada rebuda la confirmació rebran per correu electrònic l’enllaç per accedir a l’aula de formació.
- La confirmació o no de la participació també es podrà fer per WhatsApp (683 511 245).