La digitalització com a motor de l'experiència de client (16 hores)
Dies 13 i 15 de novembre de 2018, de les 9.30 a les 13.30h i de 14.30 a 18.30h (16 hores) al Centre Àgora, a la plaça Àgora, 1, al polígon industrial Domenys II de Vilafranca del Penedes.
De les 9.30 a les 13.30h i de 14.30 a 18.30h (16 hores)
Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Vilafranca
Tel. 93 817 11 69 - Mail. [email protected]
Millorar l'experiència del client durant tot el cicle de compra i venda.
Adreçat a:
- Autònoms i professionals de tots els sectors.
- Persones emprenedores que estan impulsant el seu projecte.
- Empresaris i directius de pimes.
Objectius:
- Millorar els resultats comercials de l’empresa mitjançant l’excel·lència en la gestió de l’experiència del client, fomentant la cultura digital per tal d’aconseguir una dinàmica proactiva d’innovació i alhora, millorar la captació i retenció.
- Promoure l’actitud digital al lloc de treball.
- Millorar l’experiència del client durant tot el cicle de compra i venda.
- Promoure la cultura digital i la innovació dins de l’empresa.
- Millorar la vinculació del cient amb l’empresa de forma multicanal.
- Canviar la manera d’enfocar la gestió dels clients per tal de generar valor afegit.
- Aconseguir ser més competitiu mitjançant l’ús proactiu de les noves tecnologies.
Continguts:
Transformació Digital
- Grans tendències de mercats i sectorials.
- Factors d’èxit de les estratègies de transformació.
- Actitud digital.
- Definició estratègica de la digitalització.
- Disseny del road-to-market.
Excel·lència en la captació i fidelització
- Coneixement del nou client i consumidor.
- Definició de l’oferta de valor.
- El rol del nou venedor ninja.
- Tècniques de màrqueting relacional i social selling.
- Omnicanalitat i experiència client.
Nous canals de distribució, venda i activació comercial
- Factors de l’experiència client en la venda on line.
- Plataformes de distribució pròpies i de tercers.
- Estratègies de distribució pròpies i omnicanalitat.
- Activació comercial.
- Atenció al client.
Expert:
Laia Morales de Barna Consulting Group. Enginyera Tècnica en Informàtica de Gestió i Diplomada en Ciències Empresarials per l’UPC. Especialista en noves tecnologies aplicades al màrqueting i a les vendes.
Inscripcions:
Inscripció gratuïta. Aquesta activitat formativa està 100% subvencionada. Les places són limitades i s’atorgaran per rigorós ordre d’inscripció.
Per fer la inscripció cal omplir i enviar el següent FORMULARI.