Ajuntament de Vilafranca del Penedès

Acte d'agenda

dimarts13novembre '18

La digitalització com a motor de l'experiència de client (16 hores)

Dates i lloc: 

Dies 13 i 15 de novembre de 2018, de les 9.30 a les 13.30h i de 14.30 a 18.30h (16 hores) al Centre Àgora, a la plaça Àgora, 1, al polígon industrial Domenys II de Vilafranca del Penedes.

Horari: 

 De les 9.30 a les 13.30h i de 14.30 a 18.30h (16 hores)

Organització i contacte: 

Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Vilafranca

Tel. 93 817 11 69 - Mail. [email protected]

 

Millorar l'experiència del client durant tot el cicle de compra i venda.

Adreçat a:

  • Autònoms i professionals de tots els sectors.
  • Persones emprenedores que estan impulsant el seu projecte.
  • Empresaris i directius de pimes.

Objectius:

  • Millorar els resultats comercials de l’empresa mitjançant l’excel·lència en la gestió de l’experiència del client, fomentant la cultura digital per tal d’aconseguir una dinàmica proactiva d’innovació i alhora, millorar la captació i retenció.
  • Promoure l’actitud digital al lloc de treball.
  • Millorar l’experiència del client durant tot el cicle de compra i venda.
  • Promoure la cultura digital i la innovació dins de l’empresa.
  • Millorar la vinculació del cient amb l’empresa de forma multicanal.
  • Canviar la manera d’enfocar la gestió dels clients per tal de generar valor afegit.
  • Aconseguir ser més competitiu mitjançant l’ús proactiu de les noves tecnologies.

Continguts:

Transformació Digital

  • Grans tendències de mercats i sectorials.
  • Factors d’èxit de les estratègies de transformació.
  • Actitud digital.
  • Definició estratègica de la digitalització.
  • Disseny del road-to-market.


Excel·lència en la captació i fidelització

  • Coneixement del nou client i consumidor.
  • Definició de l’oferta de valor.
  • El rol del nou venedor ninja.
  • Tècniques de màrqueting relacional i social selling.
  • Omnicanalitat i experiència client.

Nous canals de distribució, venda i activació comercial

  • Factors de l’experiència client en la venda on line.
  • Plataformes de distribució pròpies i de tercers.
  • Estratègies de distribució pròpies i omnicanalitat.
  • Activació comercial.
  • Atenció al client.

Expert:

Laia Morales de Barna Consulting Group. Enginyera Tècnica en Informàtica de Gestió i Diplomada en Ciències Empresarials per l’UPC. Especialista en noves tecnologies aplicades al màrqueting i a les vendes.

Inscripcions:

Inscripció gratuïta. Aquesta activitat formativa està 100% subvencionada. Les places són limitades i s’atorgaran per rigorós ordre d’inscripció.

Per fer la inscripció cal omplir i enviar el següent FORMULARI

 


Xat Atenció a l'empresa