Neuromàrqueting aplicat a les vendes
Dies: 5 i 6 d'octubre de 2020
Formació on line amb plataforma de videoconferència
De 9.30 a 11.30h. (4 hores)
Com aconseguir el màxim impacte en els nostres clients entenent com pensen
El neuromàrqueting investiga i estudia com es comporta el cervell en el procés de compra i permet saber com pensa el consumidor.
Aquesta acció formativa s'adreça a empreses, autònoms i professionals de qualsevol sector. També, a persones emprenedores que estiguin iniciant el seu projecte empresarial.
L'objectiu de la sessió és introduir les aplicacions més senzilles del neuromàrqueting en el món de les vendes, per tal que les persones assistents puguins agafar idees sobre diferents accions a realitzar que els permeti millorar els seus resultats.
L'acció la impartirà Eduard Giménez de Millenium BCN-VAL,SL. Experiència com a formador i assessor en el món empresarial, amb més de 15 anys d'experiència.
Més informació Neuromàrqueting
Cal fer la inscripció a Neuromàrqueting