Vens al preu que has de vendre?
Els dilluns 3 i 10 i 17 d'octubre
Centre Àgora
De 9.30 a 13.30h
Analitzar els productes o serveis i treballar el preu adequat al mercat. Dates 3, 10 i 17 octubre
Adreçat a,
Persones empresàries o responsables comercials, CEO i persones responsables de botigues que volen posar en marxa noves polítiques de preus i millorar l’experiència del client a través d’unes bones polítiques de preus.
Objectius i metodologia,
- Analitzar els productes i serveis dels participants i treballar amb ells si el preu que posen en el mercat és l’adequat.
- Treballar amb diferents mètodes de polítiques de preus que permetin maximitzar la quota de mercat, el marge de benefici i millorar l’experiència del client.
Teòrica i pràctic. Es donarà una base teòrica de coneixement per després aplicar-ho als propis negocis dels participants. Tot a través d’exercicis i dinàmiques.
Continguts,
Sessió 1
- Què és el preu?
- Factor subjectiu i objectiu del preu.
- El preu i el client.
- Què busquem amb el preu?
- Factors claus que influeixen en el preu.
Sessió 2
- Les fases d’un producte/ servei i el seu preu.
- Posicionament un producte/ servei segons el preu i altres variables.
- Les estratègies de preu en el cicle de la vida del producte o el servei.
- Estratègies promocionals.
Sessió 3
- Estratègies de preu respecte la competència.
- Estratègies de preus psicològics.
- Els mètodes per fixar els preus: Percebuts en el mercat, segons els costos i la rendibilitat exigida.
- Desenvolupament polítiques globals de preus i productes: On guanyo, on vull perdre i els seus motius.
- Definint l’experiència que vull dels meus clients i com implementar les noves polítiques de preu.
- 5 errors a evitar i 5 accions a implementar quan es posen en marxa noves polítiques de preus.