Les botigues pop-up poden ser una estratègia efectiva per a les petites empreses que busquen generar emoció al voltant dels seus productes, connectar amb la clientela i provar noves oportunitats de negoci de manera àgil i innovadora.
Són també una oportunitat per establir col·laboracions amb altres participants. I obrir-la per Nadal, pot ser una excel·lent manera d'aprofitar l'esperit festiu per augmentar les vendes durant aquesta temporada tan especial.
La iniciativa tindrà lloc al Mercat de la Carn, del 20 a 23 de desembre, de 17 a 20.30 hores, tot i que està prevista la possibilitat d’ampliar el calendari segons el nombre de cellers participants.
En la botiga pop-up tant s’hi podrà comprar com degustar els vins, a la vegada que hi tindran lloc activitats de tast, maridatge, showcooking, etc.
El dissabte la proposta es complementa amb uns Tastets de Nadal a la plaça de l’Oli, amb música i degustació de tapes i vins.
Si t’interessa la proposta o en vols saber més, contesta el següent formulari i en breu contactarem amb tu.
FORMULARI VI
I si tens un producte gastronòmic diferent del vi i vols participar en aquesta iniciativa fent maridatges, showcookings o altres, si vols vendre el teu producte i/o oferir-ne degustació, potser també pots participar-hi.*
Contesta el següent formulari, i contactarem amb tu.
FORMULARI GASTRONOMIA
*La participació en l’espai de gastronomia té un cost de 2,12€/metre lineal al dia.
Experimenta l'emoció de la venda temporal i la connexió directa amb els teus clients que et pot proporcionar formar part de la primera botiga pop-up del vi, al Mercat de la Carn aquest Nadal!
Per a la selecció dels cellers participants es tindran en compte els següents criteris:
- Que el producte estigui certificat com a ecològic: 5 punts
- Que s’ofereixi degustació de producte: 10 punts
- Que es tracti d’un projecte de recent creació: 10 punts (menys de 3 anys)
- Que el projecte es desenvolupi en l'àmbit territorial de la DO Penedès: 10 punts
- Que la persona promotora tingui 35 anys o menys: 10 punts (els punts es comptabilitzaran per projecte, de manera que si està promogut per més d’una persona només es sumaran els punts per una d’elles)
- Que la persona emprenedora sigui de la comarca de l’Alt Penedès: 10 punts
- Que el projecte compti amb un reconeixement o distinció que pugi acreditar: 5 punts
Per a la selecció dels projectes de producte gastronòmic diferent del vi es tindran en compte els següents criteris:
- Que el producte estigui certificat com a ecològic: 5 punts
- Que s’ofereixi degustació de producte: 10 punts
- Que es tracti d’un projecte de recent creació: 10 punts (menys de 3 anys)
- Que el projecte es desenvolupi a l’Alt Penedès: 10 punts
- Que la persona promotora tingui 35 anys o menys: 10 punts (Els punts es comptabilitzaran per projecte, de manera que si està promogut per més d’una persona només es sumaran els punts per una d’elles)
- Que la persona emprenedora sigui de la comarca de l’Alt Penedès: 10 punts
- Que el projecte compti amb un reconeixement o distinció que pugi acreditar: 5 punts
- Que el producte estigui certificat de venda de proximitat (Decret 24/2013, de 8 de gener): 10 punts
- Que algun dels productes s’elabori amb vi: 10 punts
Únicament s’admetran participants que complexin amb la normativa sanitària, així com amb tota la normativa del sector que li sigui aplicable.